Skip to main content
CREWŁ w Sieradzu CREWŁ w Sieradzu
  • English ‎(en)‎
    English ‎(en)‎ Polski ‎(pl)‎
  • You are not logged in. (Log in)
  • Home

E-learning

  1. Home
  2. Courses
  3. E-learning
  • 1 (current)
  • 2
  • » Next
Gamifikacja - włączenie elementów i mechanizmów gry do dydaktyki języka angielskiego, zarówno w nauczaniu tradycyjnym, jak i w nauczaniu zdalnym
"Colour my English" - elementy wizualne w nauczaniu języka angielskiego
Pomysły na niespodziewane zajęcia w bibliotece szkolnej
Kreatywna matematyka
Bilans zmian – czyli o modyfikacji podstawy programowej i jej konsekwencjach dla praktyki uczenia oraz egzaminu ósmoklasisty
Łódzkie Dwujęzyczne - kurs dla przedszkoli
Tworzenie szkoleń na platformie Moodle
Praca z mapą na lekcjach geografii
Jak pracować z uczniem dla którego ortografia jest trudna ?
Techniki zarządzania czasem, a dobrostan młodzieży
Nie od razu, ale każdego dnia – asertywność w pracy nauczyciela. Zachowania budujące autorytet i relacje służące pracy
Stres? Daję radę! O tym, jak uczyć uczniów radzenia sobie ze stresem
Tworzenie dłuższych wypowiedzi pisemnych w języku obcym, czyli jak obudzić w uczniach kreatywność?
Praca z podręcznikiem nie musi być nudna - pomysły na modyfikacje standardowych zadań
Tinkercad - narzędzia do pracy metodą projektów na lekcji fizyki
Laboratoria Przyszłości – wykorzystywanie zasobów programu na lekcjach języków obcych
Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży poprzez rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych
Szkolna Interwencja Profilaktyczna cz.II
Python – jak rozpocząć naukę programowania w tym języku?
Wprowadzenie do programowania w języki C++
  • 1 (current)
  • 2
  • » Next
You are not logged in. (Log in)
Home
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
Data retention summary
Get the mobile app